"Mi smo te poslali kao milost svim svjetovima"

 


Okultni ritual prilikom otvaranja OI 2012 u Londonu

Comments Off on Okultni ritual prilikom otvaranja OI 2012 u Londonu
Posted August 5, 2012 by ehli bejt in News


Sve od emancipacije žena, ratova dvadesetog stoljeća, razvoja nacionalnog zdravstvenog sustava do modernog digitalnog doba – sve se događalo pod nadzorom svevidećeg oka krvne linije iluminata, odnosno – oni su kontrolna sila koja stoji iza razvoja naše povijesti.
Ako ste se tijekom praćenja svečanosti otvorenja Olimpijskih igara u Londonu pitali kakve veze sve to ima sa sportom, niste bili jedini. Ako niste shvatili što se upravo događa, vjerujte, s vama je sve u redu. Internet je preplavljen pitanjima začuđenih gledatelja koji nisu mogli shvatiti što bolnički kreveti, mnoštvo utvara i čudnih stvorenja rade na svečanosti jedne sportske manifestacije. Pitanja su sasvim na mjestu, no njihovo objašnjenje nisu mogli dati sportski komentatori, nego samo dobri poznavatelji Biblije i simbolike tajnih društava, masonskih loža i iluminata, koji su se potrudili predstaviti auditoriju od nekoliko milijardi ljudi upravo iz svog sjedišta, Londona. Ti ljudi, kako smo mogli vidjeti, vole koristiti okultne simbole i rituale koji, prema tumačenju poznavatelja krvne loze elita kroz povijest, megaspektaklima pokušavaju ‘hipnotizirati neincirane’, široke mase gledatelja koji  ostaju očarani grandioznošću i vatrometom,  zadivljeni moći i bogatstvu Velike Britanije ne videći skrivene motive organizatora.

Međutim, da će ove Igre biti više od sporta moglo se zaključiti i prije početka svečanosti otvaranja. Riječ je o poznatim reflektorima stadiona u obliku piramida s označenim vrhom na kojem se u masonskoj simbolici nalazi svevideće i jednooke čudovišne maskote, te riječ Zion, koja je u obliku puzzle izabrana za logo ovogodišnjih Igara. Neka od objašnjenja svega što se događalo te večeri na stadionu u Londonu naizgled djeluju paranoično i fantastično, no,  usporedbe i asocijacije koje se nameću nakon svečanosti otvaranja Igara nikoga nisu ostavile ravnodušnim, posebno u kontekstu aktualne financijske krize i činjenice da se svijet ponovo nalazi na rubu novog svjetskog rata.

Članovi obitelji iz lanca krvne linije, mogli smo vidjeti, istaknuli su svoje simbole od samog početka Igara. Baklja, ili plamen prosvjetljenja, drevni je simbol iluminata, koji označava tajno znanje koje je skriveno od ljudskog roda i poznato samo inicijatima, članovima mističnih škola. Riječ Zion u službenom logu Igara, prema teoretičarima zavjere, označava politički program za stvaranje Novog Jeruzalema, ili Novog svjetskog poretka i jedne svjetske vlade. U tom kontekstu, olimpijski krugovi, njih pet, označavaju pet kontinenata ujedinjenih pod globalnom nadnacionalnom vladom. Prema istoj teoriji, pripadnici danas vladajuće krvne linije potječu iz Sumera, Babilona, Kanaana i Egipta. Oni su originalni sljedbenici mističnih kultova, drevne svećeničke klase i faraona. Od njih su nastali europska kraljevska krvna linija i venecijanski bankarski oligarsi i, konačno,  današnji vlasnici najvećih banaka i korporacija.

Dakle, što je zapravo nekoliko milijardi gledatelja diljem svijeta gledalo te večeri, 27. srpnja, a o čemu mainstream mediji neće napisati ni retka. Službeni početak svečanosti otvaranja Igara označen je zvonjavom velikog zvona teškog 23 tone, najvećeg zvona na svijetu, kojim su, prema portalu riseearth.com, elite krvne linije (bloodlines) službeno označile  početak njihova ezoteričnog Novog svjetskog poretka. Usput,  prvi puta zvono je prilikom otvaranja Igara korišteno na nacističkim igrama u Berlinu 1936. Uslijedila je scena kojim je dominiralo drvo na vrhu brijega u obliku piramide ili zigurata uz izvođenje skladbe   ‘Nimrod’ iz  ‘Enigma varijacija’ Edwarda Elgara. Piramida ili zigurat zapravo asocira na drevni biblijski Babilon,  rodno mjesto lažnih religija, crne magije i poganstva, majke svih gadosti na zemlji, kako se navodi u Otkrivenju. Kralj Nimrod bio je prvi svjetski diktator i kao graditelj babilonske kule smatra se prvim i najboljim meštrom masonskog bratstva. Originalni ‘Svjetski poredak’ vuče korijene upravo iz Babilona, gdje je Nimrod digao pobunu protiv Boga (Jahve) pokušavajući zavladati svijetom i svim narodima. Prema Bibliji, Jahve je pobrkao jezike i izazvao selidbe naroda koji su naselili nova područja. Babilonsko carstvo rascjepkano je i tako je prvi povijesni pokušaj stvaranja Novog svjetskog poretka na zemlji propao.

Ples oko motke u prvim minutama svečanosti, kako tumači portal riseearth.com, tradicionalni je narodni ples u zemljama zapadne Europe, no kao i mnoge druge naslijeđene zapadne tradicije, radi se o drevnom poganskom obredu kojim se zaziva plodnost. Ovaj obred  uključuje motku koja predstavlja muški princip, falus, dok uzde predstavljaju ženski princip a vijenac na vrhu božicu djevicu. Neki istraživači vjeruju da ples oko motke vuče korijene iz drevnog Babilona.

U sljedećem prizoru ispod drveta se okupljaju ljudi u tradicionalnim engleskim odijelima i šeširima uz pratnju dječjeg zbora koji pjeva pjesmu Jeruzalem i stihove: ”Je li Jeruzalem podignut ovdje, između tamnih sotonskih mlinova”. Zbor nastavlja pjevati kada Kenneth Branagh obučen u Isambarda Kingdoma Brunela, slavnog britanskog inženjera počinje čitati stihove iz Shakespearove ‘Oluje’. Ali kakve stihove? Shakespeareolog, James Shapiro, profesor na Sveučilištu Cambridge, rekao je za riseaearth.com kako mu je čudan izbor stihova koje u ‘Oluji’ izgovara jedan od glavnih likova Caliban za nešto što bi trebala biti neka vrsta olimpijske himne. ‘Zašto izbor stihova o pola-čovjeku pola-zvijeri’, pita se Shapiro. Kako se pokazalo – dijelovi Shakespearove ‘Oluje’, bili su samo najava da je tema Olimpijskih igara 2012. – magija. Shakespearolozi vjeruju da je ‘Oluja’ napisana 1610./11. godine i smatraju tu knjigu posljednjim djelom koje je Shakespeare osobno napisao,  iako ističu brojne sličnosti između tog djela i knjige ‘Nova Atlantida’, čuvenog britanskog okultista Francisa Bacona, koji je između ostaloga, govorio da je znanost u višoj fazi zapravo magija, te je još u 17. stoljeću u svojim djelima predviđao pojavu televizora i zrakoplova (!).

I ‘Oluja’ i ‘Nova Atlantida’ sadrže dijelove s putnicima koji stižu na otok kojim vlada čarobnjak (Prospero u ‘Oluji’, i ‘Salomon’ u Novoj Atlantidi), koji ima moći vladanja nad cijelom prirodom. Međutim, dubljom analizom, otkriveno je još više sličnosti između ova dva djela koje upućuju na zaključak da je autor ‘Oluje’ zapravo Bacon. Po tome kako opisuju društva kojim vlada elita uz pomoć tajnog znanja, i ‘Oluja’ i ‘Nova Atlantida’ odličan su uvid u okultnu filozofiju ružokrižara, masona i iluminata. Baconova navodna veza s ružokrižarima i slobodnim zidarima tema je brojnih stručnih knjiga, pa neki ne isključuju niti da je upravo on autor svih Shakespearovih djela.

U nastavku olimpijskog okultnog rituala, ljudi su pozvani da sudjeluju u činu Work No. 1197., performansu umjetnika Martina Creeda s pozivom da tri minute zvone sva zvona u zemlji, od zvona na vratima, na biciklima, u crkvama i školama. Zvonjava zvona u okultnim obredima ima značajnu ulogu jer oslobađa vibracije s moćnim efektima. U ritualima obično označava početak ili kraj nekog magijskog čina. Sam broj 1197. Za numerologe ovaj broj će također imati skriveno značenje, već i zbog toga što sadrži i 11/9, datum napada na Blizance u New Yorku.

Još jedan simbol sa svečanosti zaslužuje pozornost. Riječ je o drvetu na vrhu (babilonske) kule, zigurata ili piramide, koji zbog svega što je spomenuto  ranije, ne predstavlja samo britanski zeleni krajolik, nego drvo znanja iz starozavjetne priče o Adamu i Evi. Naime, poznato je da se elitistička okultna religija temelji na tzv ‘tajne sotone’, spoznaji dobra i zla, s kojom je čovjek postao jednak Bogu.

Svečanost otvaranja Igara velikim dijelom temelji se na priči o razvoju moderne povijesti, priči o tome kako se Britanija, ‘zelena i ugodna zemlja’, transformirala kroz industrijsku revoluciju i ‘mračne sotonske mlinove’, iz poezije Williama Blakea. Poruka je sljedeća: Sve od emancipacije žena, ratova dvadesetog stoljeća, razvoja nacionalnog zdravstvenog sustava do modernog digitalnog doba – sve se događalo pod nadzorom svevidećeg oka krvne linije iluminata, odnosno – oni su kontrolna sila koja stoji iza razvoja naše povijesti. Najmračnija scena svečanosti upravo je scena o zdravstvenom sustavu, koji je kod većine gledatelja izazvao nelagodu i jezu. Pitanje je što je predstavljala divovska glava dojenčeta bez tijela smještenog ispod divovske utvare pod kapuljačom.

Prema nekim tumačenjima,  ovaj čin otvaranja podsjeća na obred ‘sahranu brige’ u Bohemian Groveu u Kaliforniji, kojim sudionici simbolički u sebi ubijaju brigu za bližnjeg kako bi mogli bez grižnje savjesti provoditi planove gospodara iz sjene. U tom obredu lutka u obliku djeteta žrtvuje se Moloku u obliku divovske sove. U londonskoj svečanosti, ostalu djecu u divovskim krevetima proganjaju manji tamni entiteti, što je ujedno jedan od najjezivijih dijelova ‘svečanosti’, posebno ako predstavlja najavu nečega što bi se prema planu iluminata trebalo dogoditi, poput ‘uputa’ sa spomenika iluminata u američkoj saveznoj državi Georgiji. Na kamenim blokovima, na osam jezika (engleskom, španjolskom, svahiliju, hinduškom, židovskom, arapskom, kineskom i ruskom) uklesan je dijabolički plan o potrebi ‘održavanja broja stanovnika Zemlje na pola milijarde u skladu s prirodom’.

Preneseno sa:  http://www.4dportal.com/hr/zavjere/2996-oi-2012-gg-okultna-ceremonija-i-nwo

KOMPILACIJA FOTOGRAFIJA

 

 

 

 

                                                                                                   

 


About the Author

ehli bejt


Nove obavijesti